söndag 19 juli 2009

blod tom!

ååååå vad jag är trött på att känna mig svag å trött. Blodvärdet jag hade när jag lämnade sjukhuset var 90 och man ska ha 120 så det är nog inte så konstigt att jag känner mig som att jag rör mig i motvind så fort jag gör nått. Ska be dem ta ett nytt blodvärde i morgon när vi ska på bvc. Då ska vi kolla hur mycket lillprinsen gått upp oxå vilket kommer bli jätte spännande. fredrik är helt underbar och tar hand om mig hela dagarna åå jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort utan honom i detta läge..jag känner att jag bara vill skrika...JAG TOK ÄLSKAR DIG..inför hela VÄRLDEN=) Nu kom fredrik med lunchen så nu blir det film å lunch =)

2 kommentarer:

San sa...

Vet precis hur den svagheten/tröttheten känns, har varit nere och vänt på ca 95 ett par gånger själv (utan barnafödande dock!).

Grattis till lillkillen förresten!

Nina sa...

Helt underbart med en man som tar hand om en! Hoppas nu du blir piggare snart!

Har skickat några namntips till din inbox på facebook... Kan ju alltid vara kul att få lite inspiration iallafall..

Ha det gott! Kram Nina